۳ پاسخ

اره عالیه دختر منم ۲۸۰۰ دنیا اومد دوماهگی ۵۴۰۰ بود

اره خوبه دقیقا هم وزن پسرمنه هم تولدهم الان

اره خوبه ماشالا
شیر خودتون و میخوره یا شیرخشک؟

سوال های مرتبط