ماه آخر تموم نمیشه دیگ خیلی اذیتم 😓🥹🥹

۴ پاسخ

عادت می‌کنی بهش نگران نباش

مثله چیی میگذره ماه نهم

فعلا راه داری تا ۳۸ هفته.

اذیت تر خواهی شد تو هفته های بالاتر😭ازدردلگن و اژن و زانو و سنگینی

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۳ ماهگی