بله متاسفانه احتمالیه چون ان تی خیلی از دکترها چیزی نمیگن اعتبارشون کم نشه
برای من ۷۰ درصد گفت دختره و انومالی هم دختر شد :)
آره عزیزم
ذوق ک خوب اما چیزی نخر ۱۶ هفته برو سونو بهت میگه جنسیتو
منم فرداظهرنوبت ان تی دارم دعاکنین برام نینیم همه چیش سالم باشه
بچه اولم پسره و خدابعداز15سال معجزه کردبرام هرچی باشه شکرمیکنم خدارو
برای خواهرشوهرم گفتن دختره، آنومالی رف گفتن پسره وپسربود. حالا ایشالا همونی باشه ک دوس داری عزیزم
واسه من تو انتی ۸۰ درصد دختر احتمال داد و دختر بود اگ دکترت حرفه ای بوده باشع درسته احتمالش
میگن وقتی تو انتی تشخیص دختر میدن امکان خطا خیلیه
ولی انشالله همونی که میخوای باشه❤️
والا برای منم احتمال داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.