۸ پاسخ

بله متاسفانه احتمالیه چون ان تی خیلی از دکترها چیزی نمیگن اعتبارشون کم نشه

برای من ۷۰ درصد گفت دختره و انومالی هم دختر شد :)

آره عزیزم
ذوق ک خوب اما چیزی نخر ۱۶ هفته برو سونو بهت میگه جنسیتو

منم فرداظهرنوبت ان تی دارم دعاکنین برام نینیم همه چیش سالم باشه
بچه اولم پسره و خدابعداز15سال معجزه کردبرام هرچی باشه شکرمیکنم خدارو

برای خواهرشوهرم گفتن دختره، آنومالی رف گفتن پسره وپسربود. حالا ایشالا همونی باشه ک دوس داری عزیزم

واسه من تو انتی ۸۰ درصد دختر احتمال داد و دختر بود اگ دکترت حرفه ای بوده باشع درسته احتمالش

میگن وقتی تو انتی تشخیص دختر میدن امکان خطا خیلیه
ولی انشالله همونی که میخوای باشه❤️

والا برای منم احتمال داده

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توراهی مامان توراهی هفته شانزدهم بارداری