صبحونه تون چیا هس

۷ پاسخ

فقط کره پنیر...جزاین بخورم تاشب توکف صبحانم

الانکه فصل کره گوسفندیه هرروز کره بامربا بعد حلوا شکری پنیر خامه

پنیر همیشه

عدسی خوشمزه

فقط پنیر گردو عشق است

هیچی نیست منتظرم صبح بشه بریم بخریم خودمم الان گشنه🤭🤭😅

کره مربا یا کره عسل خامه عسل حلوا شکری یا حلوا ارده یا هم پنیر گردو

سوال های مرتبط

مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 ۵ سالگی
مامان سیدایلیاوعلیسان مامان سیدایلیاوعلیسان ۵ سالگی
مامان عشق های مادر مامان عشق های مادر ۵ سالگی