مغزیجات ، پروتئین ، عدسی خوراک لوبیا ، جوجه کباب ، کباب ، موز و بستنی و…
بستنی...حلیم.
من سر بچم اشتهام کم بود ولی یه مولتی ویتامین خارجی گرفتم میخوردم با قرص ماهی همون ژله ایه ماشالا بچم یه وزنی گرفته بود 3هفته رشدش بیشتر از موعدش بود دکتر تو سونو میگفت باباش خیلی هیکلی هست بچت خیلی تپله 20روز.ودتر دنیا اومد ولی ماشالا 3500بود
سیب زمینی
ماکارونی
کباب
کتلت
من سر بچه اولم دکتر بهم گفت اینا رو بخور خداروشکر ۲۶۰۰ رسید موقع تولد
بستنی اگه دیابت نداری
خیلی رو من تاثیر گذاشت
موز. بستنی .حلیم . گندم پخته.کباب های چرب با کره و روغن حیوانی . آجیل
بادام آسیاب کن با آب جوش و نبات بخور
من از دکتر پرسیدم بهم گفت انجیر بخورم
اگه دیابت بارداری نداری بستنی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.