۳ پاسخ

منم بعضی روزا دلم برنمیداره صبحونه.. یا نهار

من اصلا صبونه نمیخورم نهار هم ساعت ۵ اینا میخوریم
وقتایئ ک میرم خونه بابام اینا اونجا انقد مامآن بابام میگن بخور میخورم تا ناراحت نشن

گشنتون نمیشه تا ظهر؟

سوال های مرتبط

مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی
مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 ۵ سالگی