چراالان بچه من تو خواب یه جیغ بلند کشید

۴ پاسخ

یا داره پی پی میکنه یا دلش پیچ خورده.

شاید خواب دیده ترسیده یا پی پی کرده اذیت شده اشکال نداره طبیعیه این چیزا

بچه من صدای گربه دراورد اونم با صدای بلند,بعضی وقتا ترسناک میشن😐

دقیقا امشب دختر منم همینطوری کرد

سوال های مرتبط

مامان علی یاسمن مامان علی یاسمن ۱۳ ماهگی