۵ پاسخ

بچه من مقاومت نداشت
اینجا بچه‌ها گفتن بهتره همون کوچیکه استفاده شه
از دکتر پرسیدم گفتن نه اینا کارشناسی طراحی و تهیه میشه
ربطی نداره

صدرام‌اول نگرفت هی تفش کرد ...بعد کوچیک رو‌دیگه ندادمش مجبور شد بگیره ... والا ۱۷۰۰ پول دادم😅

منم همین بود پسرم تا چندروز پیش ک همینجوری دوباره ۶-۱۸ رودادم بهش و گرفت

دختر منم اونت ٠-٦ فقط مي گرفت اون ٦ ماهش كه شد هي اورشي سفيد فقط مي گرفت با كلي ذوق رفتم اونت٦-١٨ خريدم حالا هر كاري مي كنم نمي گيره 🤣🤣

دختر منم پستونکش رو عوض کردم مقاومت کرد نمی‌گرفت و کوچیکه رو میخواست
اول وقتی تو خواب بود بهش میدادم هی تف میکرد تا کم کم عادت کرد بهش

سوال های مرتبط