۵ پاسخ

نه من همون صفر تا شش ماه میدم تا وقتی این از دهنش نمیوفته لازم نیس سایز بزرگتر بگیریم

من تا دوماهگی پستونک خورد الان دیگه خوشش نمیاد

منم برا پسرم خریدم اوق میزد از دیشب هی بهش دادم تو خاب دیگه گرفتش هنوزم یکم مقاومت میکنه اما بهتر از اون موقع میگیره

دختر من اول نمیگرفت..تو خواب بهش دادم گرفت..از اونموقع دیگه ۶ تا ۱۲ ماه استفاده میکنه

من خریدم میخوره

سوال های مرتبط