۱۱ پاسخ

نه مهم نیست.من بچم تازه داره با سایز ۰ تا ۶ اوکی میشه.سایز ۶ تا ۱۲ انگار به ته حلقش میخوره اذیتش میکنه

سیسمونی فروشیا ازت برمیدارن
اره عوض کن سایزش بزرگتر میشه خیلی بهتره

بچه کن ک دیگ تمایلی ب پستونک نداره اوایل خوب میگرف الان کمتر شده

نه بابا مهم نیست
بده همینو
گرونه😂

دختر من نزدیک ۳ ماه دیگ میشه دو سالش هنوز ۰تا ۶ میخوره نمیتونه ۶ تا ۱۸ بخوره بهش میدم تف میکنه بیرون

نه اوکی


عزیزم کانال بازی هوش و‌کتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450

برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌

تصویر

ما میخواستیم ۶ تا ۱۲ بخریم خود سیسمونی فروشی گفت اگه باهاش راحته تفش نمیکنه همون ۰ تا ۶ ماه رو بدین الکی کام بچه رو بزرگ نکنین

من اینو میدم توف میکنه بیرون

بله بهتره مناسب سنش باشه بخاطر شکل گیری فک

نه بابا هرچی کوچیکتر بهتر

من اورتودنسی میدم بهش نمیدونم چنده😂 فکنم برای ۶ تا ۱۲ باشه من از یک روزگیش دادم🤣

سوال های مرتبط