۱۴ پاسخ

حلا اگ نخورد بفرست بیاد این طرف🫣😁

والا دختر من پستونک صفر براش بزرگ بود عوق میزد از ۳ماهگی اندازه شد

والا من برای دخترم +۶ گرفتم چون سرش بزرگتره اصلا نخورد مجبور شدم برم صفر تا ۶ بگیرم

الان شده دونه ای ۹۸۰تومن اونت

پستونکای ۶تا۱۲سریشون بزرگه بچه قبول نمیکنه
پسر من نخورد
باز براش ۰تا۶ماه خریدم

خواهرشوهرمن بچش الانم پستونک میخوره بااینکه4سالشه ولی ازاول0تا6داده بهش

اره کوچیک میشه نمیتونه خوب بخوره

بفروش خو تو دیوار خیلی گذاشتن برای فروش

دختر منم همین دوتارو داره دقیقا 🤭

نه عزیزم
اونروز بیرون یه بچه رو دیدم بخدا کله و دهنش از من بزرگتر بود هنوز پستونک صفر میخورد😅😅

نه همون صفرتا شیش رو میدم

خیلی خیلی حیفه🥲

ببر سیسمونی فروشی که خریدی جابجاش کن

نه دوست من همینو تا اخر داد

سوال های مرتبط