۵ پاسخ

من نمی‌دونستم پستونک هم سایز داره🙃
چون ندادم بهش اما تصمیم گرفتم الان بدم پستونک بنظرتون بدم یا نه؟

من از شیش ماه داده بودم دقیق شیش شد

نگرف دخترم مجدد ۰تا۶گرفتم

منم دخترم نگرفت بزرگه عق میزنه

اره ولی دخترم نگرفت همون قبلیو بهش میدم

سوال های مرتبط