۴ پاسخ

چرا گریه اخه؟ اسپری بینی پوار بینیشو خالی کن همین

تا بهش دارو بده زود خوب شه

دکترررر

شربت سیتریزین یا نئوتادین هر ۸ ساعت با توجه ب وزنش بهش بده اسپری سدیم کلراید هم براش استفاده کن هر ۴ ساعت

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی