۴ پاسخ

بهش قطره بده و اسپری بگیر براش،بچه ای منم اینطوری بود

اگه آب زلال بخاطر دندونشه اگه آبش گل آلوده بخاطر سرماخوردگی پلارژین بهش بده 🤭

اگر آب زلال از بینیش و دهانش میاد از دندونه اگر علائم دیگه ای شبیه سرماخوردگی داره رو دیگه نمیدونم

اسپری بینی بزن اگه بی قرار شد یه مقدار پاراکید بده همین

سوال های مرتبط

مامان دلوان و فندق مامان دلوان و فندق ۱ سالگی