۲ پاسخ

وزن دهی بیومیل چطوره خوب و ن میده یا نه؟

شیرخشک ها اصولا همینن هرچندماه یکیشون کمبود میشه
منم بیومیل میدم تهران زیاده راحت پیدا میشه
تا حد امکان شیرخشک رو عوض نکن چون تا سازگار بشه ممکنه بازم کمبود بشه

سوال های مرتبط

مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی