واکسن نزدی؟ دختر من همیشه تا ده دوازده روز بعد از واکسن کم اشتها میشه
دختر منم همینجوریه ولی چون وزن میگیزه مشکلی نداره
خب چی کنه خودت صبح بیدار میشی اشتها داری یه دیگ کله پاچه بخوری ؟نصف شبم که خوابه نمیشه که پاشه شیر بخوره نصف شب .اشتهای بچه ها متفاوته عزیزم انقد اذیتش نکن اون بچه رو
بچه من2ساعتی70تامی خوره اونم نه یهو طی چندمرحله
دختر من تا حالا بیشتراز نود نخورده تازه اونم باید سرشو گرم کنم نیم ساعت طول میکشه با آهنگ وفیلم پدرم دراومده
در عجبم به این بچه میگی کم اشتها مال من ۹۰ تا ۶۰ تا میخوره 😂😭
دختر من ۱/۵ شب میخوابه تا ۹/۵ صبح چیزی نمیخوره بیدار میشه دو تا میک میزنه میخوابه
دقیقا دقیقا دختر منم
بابا دم بچه هاتون گرم بچه من هر سه چهار ساعت ۱۲۰تا رو بزور بخوره 🫤ولی دکتر میگه خوب وزن میگیره رشدشم ک خوبه نگرانی نداره ک وقتی دندونم بخان دربیارن بی اشتها میشنا
چون دیگه شیر براش کافی نیس غذای کمکی نیاز داره،بهش حریره بادوم میتونین بدین بعد میبینین ک میخوره در کنارش هم همون ۷۰سیسی شیر رو میخوره
۱۲۰ براش کم نیس پسر من شده گاهی ۲۱۰ تا بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.