دکتر من گفت از بیست روز بعد زایمان بیند شکمتو
منم همینحوری. میگن از چهل روز باید ببندیم که. اگه زودتر باید ببندیم تا منم ببندم
اره برا منم همینطور بود ازهمون اول شکم بند زدم هنوزم میزنم انقد عادت کردم نمیتونم بدون شکم بند راه برم
منم اونجوری هستم بخاطرشرایط خاصی که دارم دکترگفت 25روزگی شکمت روببند الان 18روزه زایمان کردم خجالت میکشم برم بیرون
شکم بند ببند زود میره
دیره دیگ فایده نمیده سزارین بودی
منم شکمم خیلی شل شده مبخندم شکمم لرزش میشه خیلی از خودم بدم میاد انگار زن پیرم🤦♀️
بچه اوله؟ خوبه شکم بند حتما ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.