۷ پاسخ

تا حالا شده بخاطر سونوگرافی مادر به خونریزی بیفته؟بهم گفتن فلان سونوگراف خیلی فشار میده به خونریزی میفتی، ترسیدم برم یا نه

گلم نبض زیر شکم نشانه جنین دختره

مامانم و خواهرم میگن قدیما میگفتن بچس ک مث حرکت پروانه یا ماهیه حسش میکنی

عزیزم اون نبض خونرسانی شریان به جنین و جفته ک شبیه نبض حس میکنی
اینم یه خوبی داره گلم
مطمعنی ک نینی خوبه
میدونی ک بارداری خوب پیش میره

من تا الان هیچی حس کردم😂خودمم شکم داشتم کمی از قبل .حس میکنم خیلی دیر قراره بفهمم بااینکه جفتم خلفیع

هنوز حس نمیکنی عزیزم
برامنم همینه ولی از حرکت بچه نیست
گمونم از پنزده شونزده هفته شروع میشه حرکت های ریزش

زوده 🫩 اون خونرسانی هست

سوال های مرتبط