من امروز رفتم سونو و گفت یه گل پسر داری😍💙 خیلی شیطون بود

۸ پاسخ

مبارکهههه 😍😍😍😍

سونو انومالی رفتین یا یونو جنسیت ک فهمیدید بچه صددرصد چیه؟؟

به سلامتی

ای خداااا
مبارکه😍😍
سلامت بغلش بگیری

اوخیی مبارکههه عزیزم صحیحوسالم بغلش بگیری برامنم دعاکن

مبارکه عزیزم ..ان تی احنمال نداده بود بهت ؟

ای جانم مبارکه عزیزم

خدارو شکر خودتو آماده کن دنبالش فقط میدویی

سوال های مرتبط

مامان ElAy مامان ElAy هفته بیست‌وهشتم بارداری