۳ پاسخ

پسر منم خیلی تف تفی شده گاهی فک میکنم آدامس دهنشه انقد با تفاش بازی بازی می‌کنه

میگم یا رفلاکس داره یا معده درد
بعضی ها هم میگن علامت رشد ریه هاست
🤷🤷

دخترمنم

سوال های مرتبط