وزنش خوبه امگا روزی یکی بخور
۳۰ هفته تمام برا من ۱۶۱۸ بود گفت خوبه
نه بابا چرت میگن
دوس من سی و یک هفته و سه روز رفته بود وزن بچه اش یکو هفتصد بود
دکتر گفته بود خوبه
بعد شما سی هفته خب نزدیک نه ده روزی جلوتر از دوست من رفتی یکوپونصد روگفته کمه
منم ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود دکتر نگفت کمه فقط گفت انتظار بچه تپل نداشته باشه
برای من نی نیم ۳۰ هفته ۱۴۰۰ بود
سلام عزیزم من الان سونو بودم تو 30هفته 1500بود که دکتر گفت وزن جنین بالایه
نه عزیزم خیلی هم خوبه کجاش کمه هر هفته 250گرم بچه رشد میکنه
صدک چند بود؟ احتمالا دکتر خواسته حواست رو بیشتر جمع کنی و غذا خوب بخوری
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
من ۳۱هفته و ۳ روز ۱۵۰۰ بود
منم سنو دادم ۳۱ هفته ۱ نیم بود یعنی مال منم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.