سلام به رسم گهواره خونه ما هم بوی نینی گرفته 🥰🥰

تصویر
۴ پاسخ

مبارکشون باشه عزیزم انشاالله به سلامتی تنشون کنی

وای خدا بسلامتی الهیییی 😍😍😍😍
انشالله منم بزودی میرم لباسای کوچولومو میخرم 😍😍😍

خداروشکر انشالله زیر سایه پدرومادر بزرگ بشه

مبارکشون باشه الهی بسلامتی تنشون کنی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی