اینا هم نباید های خانوم ها
برا آقایون
سومین هستش
دومی هستش
ببخشید من علت دل گرفتگیتو متوجه نشدم!!!
حرفایی که شوهرت زده هیچ کدون حرف بدی نیستن که دلت بخواد بگیره
برادر من یه دختر و یه پسر داشت بازم پسر میخواست.از روزی که اقدام کردن لب به پنیر،گوشت مرغ و گاو،برنج و ماکارونی،سیب زمینی و همه چیزای سرد نمیزد،به همه هم میگفت سردی معده دارم دکتر گفته.نگو رژیم پسردار شدن بوده.بعدشم خدا پسر کوچیکش رو داد بهشون
تعیین جنسیت با مرد هست اول
بعدم برای تنها نبودن بچه اول بچه نیار عزیزم
ببین شرایط پذیرش همسرت و خودت ججوره. مالی روحی چجور هستین بعد به بچه دوم فکر کن
برای تنها نبودن اولی خطاس دومی رو باردار بشی
تعیین جنسیت با شوهرته پس باید گرمی زیاد بخوره خودتم درکنارش استفاده کن...حرف بدی هم نزده بنده خدا اینجوری هم دختر دارین هم پسر😍
من برا پسر دار شدن رفتم ماما بعد ۶ماه حامله شدم.. دکتر میگف بیشتر بستگی ب مرد داره.. گرمی جات بخوره
خب برو دکتر زیر نظر برا پسر شدن.
نتیجه دیگه بسپار به خدا.
توی ینترنت هم سرچ کن
تعیین جنسیت به مردبستگی داره خواهرای من دوتاشون دختر دارن یکیش دوتا یکیشم یکی ...فقط من یه پسر دارم دختر..بد جنسیت به مرد بستگی داره ..بدش هر دوتاتون گرمی جات بخورید عموم زن عموم مدتی روغن محلی با عسل طبیعی میخوردن بداز سه تا دختر بچشون پسر شد..زن عموم میگفت یه مدتی عموت روغن محلی عسل گرمی جات میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.