اندانسترون بهش بده
منم دخترم صب ازخواب بیدارشدگفت دل دردم بعدش حالت تهوع پیداکرد بهش چایی نبات دادم بعدش بالا اورد خوب شد
پسر من از دیشب اینجور شد همراه با تب و لرز
تا بردم دکترش گفت توت فرنگی خورده گفتم بله بهش دمیترون برای تهوع داد
فاموتیدین شبی ۲ سیسی برای معده داد
پروکید برای اسهال داد
پاراکید برای تب
بهش نگو دکتر میری... بچه اس ترسشو بریز...آب بدنش کم میشه
اگه شدید نیست و علائم دیگه ای هم نداره شربت انداسترون بده بهش
ویروسه دختر منم گرفت راضی نشد بره دکتر
دیسکلومین برا دل درد بده بهش
ممکنه تب هم بکنه پروفن بده
برا تهوع شربت دیمیترون
عزیزم ویروسه جدیده
سردیش کرده احتمالا. چی خورده!؟
دی سیکلومین بده.
ببر دکتر نمیام نداره کههه
شربت دی سیکلومین برای دردشکم واندانسترون برای تهوع
عزیزم حتما دکتر ببرینش،برای دکتر از بچه نظرخواهی نکنینش🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.