خانما دخترم ۴ س میگه گلوم درد میکنه چه شربت سرمایی خوبه

۳ پاسخ

پلارژین عالیه

پلارژین
کوریزان

عزیز یکم پلارژین بهش بده

اگه خوب نشد ببر دکتر یوقت چرک کرده

سوال های مرتبط