۲۰ هفته حدودا قبلش یه چیزی مثل نبض حس می کردم ولی ۲۰ هفته ضربه رو متوجه میشدم
اگه چربی شکمی نداری با هر جفتی باشی سریعتر حسش میکنی
من جفتم قدامی اما اصلا شکم از قبل نداشتم اول 17هفته نصف شب حس کردم یه چیزی مثل ماهی دو سه بار رفت اینور اونور
جنسیت یبار گفتن دختر یبار گفتن پسر
18 هفته داخل شکم حس کردم از 20 هفته از رو شکم ضربه ها مشخص بود
ببین اگر جفتش خلفی باشه یکم زودتر متوجه میشی مثلا تو همین هفته های ۱۶ و ۱۷ شاید یه کوچولو گاهی حس کنی ولی اگر هم حس نکردی جای نگرانی نیست هفته ۲۰ اینا کم کم نه بطور مرتب ولی گاهی انگار حبابی زیر دلته حس میکنی ولی اگر جفت قدامیه طبیعتا دیرتر متوجه میشی
10هفته
ربطی نداره به جنسیت عزیزم به ضخامت رحمته و اینکه بچه شری باشه یانه من خورم تازه یکی دو هفتس میفهمم تکوناشو
از شانزده هفته حس کردم اما خیلی کم دیگه هجده هفته به بعد قشنگ متوجه شدم
19هفته
من دو قلو دختر کم متوجه میشم
ربطی به دخترو پسر نداره عزیزم ب جفتت ربط داره
17هفته و 3 اولین حرکتش رو فهمیدم ولی الان رفته رفته حرکاتش داره بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.