۴ پاسخ

من بچه ام سه ماه ونیمش هر سه ساعت ۶۰تا میخوره البته چون رفلاکس داره تو سه بار بهش میدم

دو ساعت عزیزم
شانس بیاری اون وسطا بخوابه سه ساعت 😄😄

پسر من ۲ ساعت یه بار میخوره

دیگه باید ۳ ساعتی بشه

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان لیام ودلا مامان لیام ودلا ۱۷ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی