قم ولیعصر جدیدن کسی نامه برده قبول کردن سزارین؟

۴ پاسخ

من با پارتی زایمان کردم ولی بازم پارم کردن

باید پارتی داشته باشی

من زایمان کردم. دکترت کیه؟ بستگی ب دکترت داره

یعنی اگه دکتر نامه بده هم قبول نمیکنن ؟
یکی از آشناها چند ماه پیش انگار با نامه سزارین کرد

سوال های مرتبط

مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان🥰 مامان نیکان🥰 روزهای ابتدایی تولد