بلیز شلوار میزارم ،سرهمی بعد اینکه نافش بیوفته میپوشونم
هر دو
من هر دو رو میزارم یدونه ست بیمارستانی گرفتم که توش سرهمی داره و چیزای دیگه
یدونه هم بلوز و شلوار و زیر دکمه و کلاه میزارم با پاپوش و دستکش
دیگه هر کدوم که دکتر بگه همونو تنش میکنم
چون نمیدونم برا نافش کدوم بهتره میزارم به عهده دکتر و پرستار
دوتاشو بزار لباس اضافه هم بزار
پیرهن و شلوار بهتره راحت تره پوشوندن و دراوردنش مخصوصا اگه مدل مانتویی باشه از جلو دکمه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.