له کن بده
درسته نباید بدی گیلاسو خطر خفگی داره
پوستشو بگیر، با چنگال هم میتونی نرمش کنی بدی بخوره. ولی من که وقتی پوستش میگیرم یه تیکه میکنم با دستم نرم میکنم میذارم تو دهنش.. راحت میتونه بخوره.. اصلا نیاز نیست خیلی نرم بشه. تو این سن باید غذای بافت دار باید بخورن.
گیلاس میوه سنگینیه
تو میوه خوری
عصاره خوری
خیلی خوبه با خیال راحت میدی دستش میخوره
من هستشو در میارم میزارم تو بشقاب خودش بازی بازی میخوره
من نگینی میکنم هم میدم دست خودش میخوره هم خودم بهش میدم
عصاره خوری بذار
منکه میزارم توی میوه خوریش میدم دستش
هستش یر بده دستش خودش بازی بازی بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.