مامانا گیلاس رو‌چجوری بدم دخترم بخوره ؟

۱۰ پاسخ

له کن بده
درسته نباید بدی گیلاسو خطر خفگی داره

پوستشو بگیر، با چنگال هم میتونی نرمش کنی بدی بخوره. ولی من که وقتی پوستش میگیرم یه تیکه میکنم با دستم نرم میکنم میذارم تو دهنش.. راحت میتونه بخوره.. اصلا نیاز نیست خیلی نرم بشه. تو این سن باید غذای بافت دار باید بخورن.

گیلاس میوه سنگینیه

تو میوه خوری

عصاره خوری
خیلی خوبه با خیال راحت میدی دستش میخوره

من هستشو در میارم میزارم تو بشقاب خودش بازی بازی میخوره

من نگینی میکنم هم میدم دست خودش میخوره هم خودم بهش میدم

عصاره خوری بذار

منکه میزارم توی میوه خوریش میدم دستش

هستش یر بده دستش خودش بازی بازی بخوره

سوال های مرتبط

مامان آیهان😍🤗 مامان آیهان😍🤗 ۱۵ ماهگی
مامان نویان جون مامان نویان جون ۱۴ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی