۴ پاسخ

ببین من اینجوری به بچم میدم
سیب زمینی رو میذارم آب پز شه بعد پوره میکنم بعدم یکم کره و شیر خشک آماده شده بهش اضافه میکنم حسابی هم پوره میکنم له میشه با کره و شیر خشک قشنگ میکس میشن

آب پز کن همون لحظه کره یا روغن بزن نرمش میکنه بعد له کن

هرکسی یه جوری من ابپز میکنم باکره قاطیش میکنم میدم بخوره

الان درست کردم ، سیب زمینی آبپز کردم بعد با شیر رقیق کردم تو میکسر شیر خشک اماده شده کمی خورد

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی