دوستان پوره سیب زمینی چطوری درست کنم

۱ پاسخ

چند برش از سیب زمینی رو بخارپز کن
بعد با چنگال لهش کن
بهش روغن زیتون و شیر(شیرمادر/شیرخشک)
اضاف کن و بده نوش جان کنه

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان آیهان و آیماه مامان آیهان و آیماه ۱ سالگی