خانما من الان ۳۴-۳۵ هفته هستم بچه اومده لگن زود نیست ؟؟؟

۹ پاسخ

من تا روز اخر گفت تو لگنه، روز زایمان چرخیده بود رفته بود بالا😅

چه جوری فهمیدین اومده لگن ..

مال من ۳۰ هفته رفتم گفت سفالیک هست و سرش توی لگنه...۳۴ هفته هم رفتم گفت هنوز سفالیکه

عزیزم چطوری میفمید اومده ت لگن؟

مال من هنوز نیومده چقدر زود مال شما اومده

ار کجا متوجه شدی معاینه شدی؟

من از ۳۳ هفته امده

فقط اگه میخای زود دنیا نیایه تحرک نداشته باش از اخرا ۳۶ اوایل ۳۷ هفته شروع کن ورزش و پیاده روی

برا منم سرش کامل تو لگن هست

عزیزم از اول ماه نهم میاد تو لگن دیگه

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی