سلام از اینا برای پسرم بگیرم خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

من رنگ سفیدشو برای دخترم گرفتم خییییییلی قشنگن😍🥹

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

اگه پسرت تپل هیت۹تا۱۲نگیر من گرفتم الان سایزش هست
شما سایز بزرگتر بگیر

اره هدبندش هم بخر خیلی کیوتن😍🥲

بنظرم سفید یا سبزشو بگیر مشکی تن بچه نکن

آره خیلی قشنگه

من دیروز خریدم البته پیراهن نیست تیشرت خیلی خوشگلن

ب نظرتون سایز ۹تا ۱۲ بگیرم
یا۱۲تا۱۸ ماه

اخیی چه نازه😍

سوال های مرتبط

مامان آیهان😍🤗 مامان آیهان😍🤗 ۱۵ ماهگی