۵ پاسخ

عزیزم منم همش میگفتم برسم به هفته ی ۳۰ این عدد سه رو که ببینم یکم اروم میشم چون خیلی نزدیک میشه اما لامصب انگار بدتره خیلی استرس میاد سمت ادم 🤣🤣

وای باز تاپیک های من همه ۴۰ هفته یا زاییدن بچه ۱۰ ۱۵ روزه داره 🤣🤣

خاهر جان واسه ما که یا ۱۰ روزگی بچشونه یا ۴۰ هفته ان هنوز نزاییدن میان میگن چرا نمیزاییم🫠🫠🫠

من استرس میگیرم هنوز تخت و کمد نگرفتیم فرشام نشستم النگو میخواد برا دخترم بخریم هزار کار دارم

غصه نخور تموم میشه بالاخره ...من خودمم خسته ام 😑😂اومدم تورودلداری بدم

سوال های مرتبط