عزیزم منم همش میگفتم برسم به هفته ی ۳۰ این عدد سه رو که ببینم یکم اروم میشم چون خیلی نزدیک میشه اما لامصب انگار بدتره خیلی استرس میاد سمت ادم 🤣🤣
وای باز تاپیک های من همه ۴۰ هفته یا زاییدن بچه ۱۰ ۱۵ روزه داره 🤣🤣
خاهر جان واسه ما که یا ۱۰ روزگی بچشونه یا ۴۰ هفته ان هنوز نزاییدن میان میگن چرا نمیزاییم🫠🫠🫠
من استرس میگیرم هنوز تخت و کمد نگرفتیم فرشام نشستم النگو میخواد برا دخترم بخریم هزار کار دارم
غصه نخور تموم میشه بالاخره ...من خودمم خسته ام 😑😂اومدم تورودلداری بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.