خانوما گلوم درد می‌کنه یکمم احساس میکنم تب دارم چیکار کنم چی بخورم ؟

۵ پاسخ

سرخود چیزی نخور تب هم واست خوب نیست فقط برو پیش دکتر خودت

سلام عزیزم شربت دیفن هیدرامین بخور برای تب هم قرص استامینفن ۳۲۵.منم هفته قبل همینجور بودم دکترم برام نوشت،هر هشت ساعت یکی

تب داری برو دکتر حتما

سریع برو دکتر و بگو‌ک سرم بزنه که زود خوب بشی

عزیزم باید بری پیش دکترت، احتمالا بهت سفالکسین و استامینوفن و دیفن میده، ولی خب حتما برو دکتر ، اینجور بدون تجویز نمیشه چیزی بخوری

سوال های مرتبط

مامان کامیار،دلوین مامان کامیار،دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری