بزار بچه بچگی کنه
سخت نگیر
اون اینکار نکنه من و شما انجام بدیم
بچه بایدبریزه خب طبیعیه
اشکال ندارد واکنشت اینجوری باشه ک بهش بگو برو جارو بیار جارو کنیم من دخترم یمدت اینجوری بود از بس گفتم برو جارو بیار و... الان یادگرفته خودش میره جارو میاره جمعش کنیم و دیگ از سرش افتاده ک از قصد چیزی بریزه
بنظرم بعد سه سال اینا کم کم درست میشن پسر منم اینجوریه ولی من زیاد براش سخت نمیگیرم تا این مرحله هم رد بشه
پسر منم میریزه میگم خونه کثیف شده میگه جارو کنم برات
عزیزم بچه ای که هنوز دو سالش هم نشده از روی لجبازی و عمدی کاری نمیکنه فقط در حال کشف علت و معلوله
دختر منم میریزه ولی نه از عمد بعدمیاد میگه ماماااان همش ریخت جارو کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.