تو ۳۷ هفته ختم بارداری داده بهم زودنیست

۷ پاسخ

ن خوبه اگه بچه مشکلی نداشته باشه

نه عزیزم دیگ بچه کامله، انشالله به سلامتی و دل خوش🤍

36 هفته و چند روز دیگه کامله

بچه اولم ۳۷ هفته و ۴ روز .زایمان کردم.درد اومد سراغمو و رفتم بیمارستان و کیسه آبمو همونجا پاره کردن و طبیعی زایمان کردم.

حتما صلاح بوده

نه عزيزم بچه الان كامله
حتما مشكلي پيش اومده برو بسلامتي زايمان كني 😍😍

سزارینی هستی

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان 𝒚𝒂𝒛𝒅𝒂𝒏 مامان 𝒚𝒂𝒛𝒅𝒂𝒏 روزهای ابتدایی تولد