ن خوبه اگه بچه مشکلی نداشته باشه
نه عزیزم دیگ بچه کامله، انشالله به سلامتی و دل خوش🤍
36 هفته و چند روز دیگه کامله
بچه اولم ۳۷ هفته و ۴ روز .زایمان کردم.درد اومد سراغمو و رفتم بیمارستان و کیسه آبمو همونجا پاره کردن و طبیعی زایمان کردم.
حتما صلاح بوده
نه عزيزم بچه الان كامله
حتما مشكلي پيش اومده برو بسلامتي زايمان كني 😍😍
سزارینی هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.