دختر قوی تر از پسره
پسرا اولاش ضعیفن
برعکس دخترا دخترا موقعه تولد خیلی قویین
اشکال نداره بچه دیگه کامله اگ ی هفته بری تو نه ماه بچه خوبه نگران نباش بسپر به خدا
عالیه که خوشحال باش دوهفته دیگه دخترت میاد پیشت😍😍
خب ناراحتی نداره تو این دو هفته حسابی ب خودت برس و تقویت کن غذای خوب بخور مقوی ک بچه وزن بگیره
خب خداروشکر بچه کامله دیگه
ناراحتی ک نداره عزیزم تاااونموقه میشی ۳۷ هفته خیلیم خوبه
هفتت بالاست نگران چی هستی
خوب خداروشکر کامل چرا ناراحتی
۳۷ هفته میشی دیگه عالیه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.