مامانا دکتر بهم ختم بارداری داده 🥲دو هفته دیگه

۹ پاسخ

دختر قوی تر از پسره
پسرا اولاش ضعیفن
برعکس دخترا دخترا موقعه تولد خیلی قویین

اشکال نداره بچه دیگه کامله اگ ی هفته بری تو نه ماه بچه خوبه نگران نباش بسپر به خدا

عالیه که خوشحال باش دوهفته دیگه دخترت میاد پیشت😍😍

خب ناراحتی نداره تو این دو هفته حسابی ب خودت برس و تقویت کن غذای خوب بخور مقوی ک بچه وزن بگیره

خب خداروشکر بچه کامله دیگه

ناراحتی ک نداره عزیزم تاااونموقه میشی ۳۷ هفته خیلیم خوبه

هفتت بالاست نگران چی هستی

خوب خداروشکر کامل چرا ناراحتی

۳۷ هفته میشی دیگه عالیه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماه🎀 مامان ماه🎀 هفته سی‌وششم بارداری