عدد بتا در هفته چهارم ۱۷۰۰ یعنی چی؟
دوقلویی؟

۱۱ پاسخ

من 1 روز مونده به موعودم4 هفته بود دیگه بتام 2247 بود

نه عزیزم من 2600 بود یک قلو 😁

زنداداشم ۴ هفته ۴۶۰۰ بود یک قل

خیلی دلایل داره ..تحت نظر باش نظر دکترت ببین چیه

نه ربطی به دو قلو نداره من نزدیک سه هزار بود ، یدونه دارم

من یک روز بعد از تاخیر ۱۸۶۰ بود ی سونو رفتم گفت ی ساک میبینم پنج هفته... دگ نمیدونم

من ۶ هفته رفتم ۷۵ هزار بود
ولی یکی بود تو سونو اولم😁

نه دوقولویی بالا ده هزار.. من ۴هفتگی پنج هزار بودم یکیه

ازمن ۵ هفته فک کنم ۷۹۵۷ چطور عدد

احتمالش هست

اره چون خیلی بالاعه هفته چهارم معمولا ۴۰۰ایناس

سوال های مرتبط

مامان نور چشمی🌟 مامان نور چشمی🌟 هفته ششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری