من 1 روز مونده به موعودم4 هفته بود دیگه بتام 2247 بود
نه عزیزم من 2600 بود یک قلو 😁
زنداداشم ۴ هفته ۴۶۰۰ بود یک قل
خیلی دلایل داره ..تحت نظر باش نظر دکترت ببین چیه
نه ربطی به دو قلو نداره من نزدیک سه هزار بود ، یدونه دارم
من یک روز بعد از تاخیر ۱۸۶۰ بود ی سونو رفتم گفت ی ساک میبینم پنج هفته... دگ نمیدونم
من ۶ هفته رفتم ۷۵ هزار بود
ولی یکی بود تو سونو اولم😁
نه دوقولویی بالا ده هزار.. من ۴هفتگی پنج هزار بودم یکیه
ازمن ۵ هفته فک کنم ۷۹۵۷ چطور عدد
احتمالش هست
اره چون خیلی بالاعه هفته چهارم معمولا ۴۰۰ایناس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.