۲ پاسخ

چون فقط بتا معمولی دادی یعنی از حد نرمال که برای بارداری هست بالاتره و بسلامتی بارداری ولی تیتر میدادی عدد دقیق میداد

یعنی بارداری مبازکه

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ترنم مامان ترنم هفته نهم بارداری
مامان ویهان و... 🩷 مامان ویهان و... 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری