۱۲ پاسخ

چرا اینجوری فکر میکنی عزیزم برای من ۲۵۰ بود

خوبه ک من ۵۷ بودم

من ۵ روز مونده بود به وقتم ۲۸۰ بود

گلم بتاي منم٢٠٠بود ديروز رفتم صداي قلبشم شنيدم اصدا استرس نداشته باش ميمونه ني ني

اره که امیدهست من باعدد118 سه تاساک داشتم یعنی سه قلوشد بسپربه بخدا اصل اونه

من عدد بتا ۲۳ بود امید داشتم ، شما با ۳۰۰ ناامیدی

عزیزم من بتام 257 بود و خدارو بی نهایت شکر خوب بود

200-300 که خوبه مال من 107 بود😐

۲۰۰ ب بالا باشه مثبته ولی دو سه روز بعد ازمایش دوباره باید ازمایش تکرار بشه که ببینن چقدر بالا اومده عدد

چرا امیدی نیس
مگه 200.300 عدد کمیه
مهم از پنجاه بالاتر باشه

چرا این ک خوبه

گلم دو روز دیگه تکرار کن بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان مـهــ🌛ــوا🐾 مامان مـهــ🌛ــوا🐾 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاکیان وفندوق مامان آقاکیان وفندوق هفته هفتم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری