خانما علائم تون در هفته هفتم چیه

۹ پاسخ

بچه ندارم

البته سینه هامم دردمیکنن

بچه ها گروه زدیم تو روبیکاگ خانمای هم هفته بپیوندین ب ما

کمر درد حالت تهوع بی حالی

گرسنمه ولی از همه‌ی غذاها بیزارم🥲

من فقط سینه درد دارم همین

من۶هفته و۱ روزم.سرم گاهی دردمیگیره .یبوست گرفتم یکم.اشتهام زیاد ندارم اما گشنمه.چیزی نمیتونم درست بخورم

علایم خاصی ندارم دیروز بالا اوردم

من ۶ هفته و ۱ روزم شما چی؟

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرنانازم مامان پسرنانازم هفته بیستم بارداری
بادوم زمینی 🐿️ بادوم زمینی 🐿️ قصد بارداری
مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری