مامانا برای بیمارستان هم کریر ببرم هم سویسی یا یکیش کدوم بهتره

۸ پاسخ

فقط قنداق سویسی ببر کریر لازم نمیشه

بیمارستان لاله

کدوم بیمارستان میرید

من کریر میبرم

من ک کریر نمیخام ببرم

سوئیسی

همون سوئیسی بهتره

سوئیسی بنظرم بهتر و راحت تره ، من خودم ک همینو میبرم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا˹🪽🩵˼ مامان امیررضا˹🪽🩵˼ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری