۴ پاسخ

ممنون عزیزم درضمن فقط دوتا دندون درآورده نمی دونم چهار ماه از دندون اولش گذشته ولی در نمیاره

من امروز بردم دکتر گفت ویتامین d یه روز درمیون 10 قطره بدم و قطره آهن دو برابر کنم به خاطر کم خونی، تا یک ماه اینطوری بدم بعدش گفت خوب میشه . وزنش 9 هست

از هرچیزی دو بار میخوره بعد نمی خوره مکمل های دادم ۴روز خوب میخورد بعد برگشت روز اولش

دقیقا پسر من وزن تولد ۳۲۰۰ بود بعد ۱سالی ۹۹۰۰
۱۵ماهگی شد ۸۹۰۰
غذاخوردنش خوب نیس.
دکترش ببین چ مکمل هایی میده
واسش کوکو درست کن انواع چیزا بریز توش معمولا دوس دارن یا ماکارونی نیمرو و سیب زمینی این چیزا

سوال های مرتبط