نه ولی زمانی که شیر ۲ میدادم یه بار گیر نیومد شیر ۱ گرفتیم داروخونه گفت ۱ پیمونه بیشتر بریز
من ک با خودم کنتاک نیستم ولی زیاد باشه اره ولی وقتی کم باشه ن تازه کمترم میریزم🤣
آره عزیزم 😂
عزیزم یبوست میاره
اره بعضا حواسم پرت میشه کم یا زیاد میریزم
من زیاد اینکارو میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.