خانمایی که بلد هستینببینید جنین دیده شد یانه

تصویر
۸ پاسخ

بله دیده شده

مبارکه

خیییلی مبارکت باشه

نگفت چند وقت دیگه برا تشکیل قلب بیای؟

فعلا تبدیل به جنین نشده هنوز به زبون خود دکترا بهش میگن ساک حاملگی .همه چیزشم نرماله .طبیعی هم هست که ضربان قلب ننوشته چون هفتت خیلی پایینه هنوز قلب تشکیل نشده

اره دیده شده برای قلبش نوشته بری حدودا دوهفته بعد بری صداشو هم میشنوی

ساک حاملگی هست برای صربان قلب هنوز زوده انشالله ۸ هفته میری قلبشم تشکیل شده

ولی چرا ضربان قلب ننوشته

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری