بله دیده شده
مبارکه
خیییلی مبارکت باشه
نگفت چند وقت دیگه برا تشکیل قلب بیای؟
فعلا تبدیل به جنین نشده هنوز به زبون خود دکترا بهش میگن ساک حاملگی .همه چیزشم نرماله .طبیعی هم هست که ضربان قلب ننوشته چون هفتت خیلی پایینه هنوز قلب تشکیل نشده
اره دیده شده برای قلبش نوشته بری حدودا دوهفته بعد بری صداشو هم میشنوی
ساک حاملگی هست برای صربان قلب هنوز زوده انشالله ۸ هفته میری قلبشم تشکیل شده
ولی چرا ضربان قلب ننوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.