کیا هم هفته من هستین ؟سونو رفتین جنین دیده شد؟؟

۹ پاسخ

نه عزیزم گفت دیده نشده دو هفته دیگ بیا

من پنج هفته رفتم گفت همه چی نرماله اما جنین نبود

من رفتم ضربان هم داشت وروجک من

صبر کن 8 هفته برو بهتره

من فردا میخوام برم

من هنوز نرفتم الان 6هفته تمام 7هفته و یک روز میرم

یه ساک بارداری باید باشه
شکل نوزاد نداره

فقط جنین دیده شد قلب نداشت گفت برو هشت هفته بیا هشت رفتم تشکیل شده بود

نه، عزیزم گفت دوهفته دیگه بیا

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری