نه عزیزم گفت دیده نشده دو هفته دیگ بیا
من پنج هفته رفتم گفت همه چی نرماله اما جنین نبود
من رفتم ضربان هم داشت وروجک من
صبر کن 8 هفته برو بهتره
من فردا میخوام برم
من هنوز نرفتم الان 6هفته تمام 7هفته و یک روز میرم
یه ساک بارداری باید باشه
شکل نوزاد نداره
فقط جنین دیده شد قلب نداشت گفت برو هشت هفته بیا هشت رفتم تشکیل شده بود
نه، عزیزم گفت دوهفته دیگه بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.