۱۳ پاسخ

عزیزم دکترت کیه؟؟

من ۲۳ دی بود فردا میخوام برم سنو انشالله تشکیل شده باشه🫠

من۲۴دی پریود شدم رفتم قبلش تشکیل شده بود روزی که رفتم از سونو۶هفته۶روز بودم ولی حساب خودم ۶هفته۳روز

من ۲۳ دی بودم

من ۳۰ دی بودم امروزم رفتم سونو تشکیل شده بود

من 22 دی پری شدم بهمن ماه نشدم الانم باردارم 🫠

من ولی هنوز نه ازمایش رفتم نه سونو

من ۱۶ دی بودم پنجشنبه رفتم تشکیل شده بود صربان قلبشم ۱۷۴ بود🥺🥺🥺

شما علائمی دارین

منم 27دی هنوز نرفتم

من رفتم عزیزم خداروشکر تشکیل شده بود❤️

من ۲۵ بودم
هنوز نرفتم🥲
منتظرم ۸ تموم شه
۲۵ این ماه وقت گرفتم

سلام گلم من۲۳ دی بود تشکیل شده بود 😍

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان فسقلیام ❤️❤️ مامان فسقلیام ❤️❤️ هفته سی‌ام بارداری