خانوما تو چند هفته رفتین تشکیل قلبش

۱۱ پاسخ

خانما میشه هفته ۱۴ آن تی انجام داد؟ یا باید حتما بین هفته ۱۱ و ۱۳ باشه؟

۶ هفته

۱۰ هفته

۸ هفته باید بری
برای اطمینان ۸ که تموم شد برو

منم شنبه باید برم خیلی استرس دارم

من ۲۶ تیر ازاد سازی زدم این ماه ۲۵ برم نشون میده قلبشو

۷هفته

به حساب خودم۸هفته و۱روزبودم
سونوگفت ۷هفته ام

۷ هفته

هشت هفته وسه روز

سلام عزیزم هفته ۸

سوال های مرتبط